tisdag 21 september 2010

Uppgift 1, presentation av Josef

Josef
Jag heter Josef och jag är 11 år gammal. Jag har fyra syskon. Jag bor på Rosengård i  Malmö. Jag har inte ett eget rum utan sover i samma rum som mina bröder. Jag har flytta en gång och det var när jag var 4 år, då flyttade vi från Jönköping till Malmö. Jag har mörkt hår och bruna ögon. Min sko storlek är 35 och min klädstorlek är 140.
Jag är snäll, duktig, snackig, bra på fotboll och duktig i skolan. Jag har några kusiner i Malmö

Mina intressen är att spela fotboll, spela data och att vara ute med kompisar. Min största idol är Lionel Messi, för att han är jätte bra på att spela fotboll.

Min framtidsdröm är att bli doktor. Mina favorit ämnen är religion, matte, engelska och svenska. Den bästa mat jag vet är panerad fisk.
.
Om jag vann en miljon skulle jag köpa många saker till mitt hus och en bra bil. När jag blir stor vill jag fortsätta att bo i Sverige.  Mitt favorit land är Jamaica för det verkar vara ett spännande land.

Mitt favorit dataspel är Counter Strike Zero. Jag gillar det spelet för det är ett bra krigsspel. Jag gillar också Battlefiled 2, och Runescape. Mina favorit filmer är Zozo, Rush hour 1,2,3, Two fas and the furiousTokyo drift, 50 cent blood on the sand.

Mina favorit  märke på kläder och skor är Adidas, Nike, Puma, Peak, Gucci och Dolce Gabbana.

Hälsningar Josef


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar