fredag 24 september 2010

Uppgift 1, presentation av Ubah

Ubah
Jag heter Ubah och är 11 år gammal. Jag har 5 syskon, 4 bröder och en syster.  Jag bor på Rosengård i Malmö och går i klass 5a på Rosengårdsskolan. Min lärare heter Sofie. Mina klasskamrater har jag känt länge och dem jag umgås med heter Hadil, hon är söt, gullig, trevlig och bra. Hafsa är också gullig och söt. Tessa är också söt. Cassandra är snäll och gullig.

Min idol är Selena Gomz. Min skostorlek är 37 och min klädstorlek är 152- 156. Min favoritmat är korv och jag gillar godis. När jag blir stor vill jag bo i Egypten. Mina favoritfärger är rosa, lila och svart. Min framtidsdröm är att bli doktor. Om jag vann en miljon skulle jag köpa en villa.

Efter skolan går jag på fritids, vi har det jätteroligt, vi gör roliga saker på fritids, ibland åker på utflykt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar