tisdag 21 september 2010

Uppgift 1, presentation av Omar

Omar 
Jag heter Omar. Jag är 11 år gammal och går i klass 5a på Rosengårddskolan. Jag har 2 syskon, en pojke och en flicka. Jag bor i Malmö. Mina föräldrar kommer från Libanon. . Min sko storlek är 38. Min kläd storlek är 152 Jag gillar att sitta vid datorn.

Min idol är Ricardo Izecson Dos Santos Leite Kaka. Mitt favorit djur är björn. Jag gillar att leka med katter. Min favorit sångare är Tupac Amaru Schakur .

Jag gillar fotboll.  Jag vill bli fotboll spelare och bo i Spanien. Jag vill bli fotbolls stjärna i Real Madrid. Mitt favorit ämne är idrott.

Min dröm bil är Laborhini Gallardo, den ska vara gul mern tyvärr är den väldigt dyr.  Mitt favorit land är Brasilien, för Kaka spelar där. Han är en av världens bästa spelare men 2007 var han världens bästa spelare.

Min favorit mat är spagetti. Jag vill ha köttfärssås till.
Mitt favorit data spel är Counter strike flash, det är ett krigsspel som man kan spela online . Mina favorit filmer är Blade, Jamesbond, 50cent blood on the sand, G.I J.O.E, Rush hour och Two fast two foriuos  tokyo drift.

Mitt favorit märke på kläder är Adidas, Peak, Nike, Puma, Gucci och  dolce gabbana. Min favorit siffra är 8. Min favorit bok är Habib.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar