torsdag 7 oktober 2010

Uppgift 1, Sejad

Presentation av Sejad

Jag heter Sejad. Jag är 10 år gammal. Jag har två syskon. Min syster heter Rukaja hon är 7 år.
Min bror heter Mohammad, han är 12 år han går på Kirsebergskolan. Jag bor på Rosengård.
Mina intressen är fotboll och teakwando. Min idol är Lionel Messi. Min framtidsdröm är att bli dataingenjör. Mitt favortiämne är idrott.

Om jag skulle vinna en miljon så skulle jag köpa en röd Ferrari för den är fräck. Jag vill bo i Dubai för att det är jättefint där. Jag var där under 2008 med min familj.

Mitt favoritspel är Call of duty modern warfare 2 bara för jag gillar krigsspel och jag är ett fan av Call of duty . Mitt andra favoritspel är playstation Move man kan spela som med wii.

Min favoritmat är pizza och hamburgare och panerad fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar